24 Feb 2012

Kom indenfor i stuen

Vi fikser og order, rydder ud og rydder op. Der er blevet så fint her i vores lille hjem.

Hvis du har lyst inviterer jeg dig indenfor i stuen på en smuk solskinsfyldt fredag. Måske du kan finde enkelte kreationer fra ballesbazaar rundt omkring.

Velkommen indenfor.

Knitrende tulipaner på sofabordet


Vores fantastiske pejs som spreder hygge og varme
Det er så i af disse hjørner jeg ofte kryber ned med strikkepinde mellem fingrene.

Spisebord - stort nok til mange

Krea-arbejdspladsen. 

Hele molevitten. 

Fik jeg sagt det er fredag? - uhh det er dejligt! En god én til dig.

6 comments:

  1. Hvor ser der hyggeligt ud ;)
    Må altså også have nogle tulipaner.

    Yt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Afsted efter tulipaner - de er ganske enkelt fantastiske

      Delete
  2. Jeg nøjs med gin og tonic i mit rodekøkken. Ikke dårligt heller. Selvom jeg misunder dig oprydningen.

    Knus A

    Ps. Naturlig strik ER kedelig!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh GogT ikke dårligt. Med hensyn til naturlig strik synes jeg nu den har nogle interessant kjoler, men om de bliver omdannet til virkelige klædningsstykker er uvist.
      Nyd din uge.

      Delete
  3. Hvor hyggeligt - tak for rundturen. Dejlig fredag til dig

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, og velbekomme Anne. Jeg håber du har haft en dejlig weekend. Den gik som altid alt for hurtigt.

      Delete