14 Jul 2013

10 years

Friday July 12, its 10 years ago my husband and I both said a loud and clear "I do" and became Mr and Mrs Balle.


We celebrated the day in the light of the wonderful memories of an amazing day full of love, joy and appreciation. On such an occasion you are reminded of the precious people that surrounds you.

I'm so grateful for my husband, my three amazing children and the life we live together.


Fredag den 12. Juli var det 10 år siden min kære husbond og jeg begge sagde sagde et højt  klart "JA" ,og vi blev Hr. og Fru Balle.



Selve 10 års's dagen er en hverdag og hvad deraf tilhører, men mellem arbejdsforpligtelser nød vi dagen i lyset af de dejlige minder fra en smuk dag fyldt med kærlighed, glæde og taknemmelighed. Ved sådan en lejlighed bliver vi mindet om de dejlige mennesker vi omgives af.


Jeg er så taknemmelig for at min kære husbond er klar til at tage 10 år mere, for mine 3 fantastiske børn og for det liv vi har sammen. 

Må du få en dag fuld af taknemmelighed.  

5 comments:

  1. Hvor din glæde er smittende! Tillykke til jer alle med de første 10 års glæde. Kh Anne

    ReplyDelete
  2. Tillykke med dagen - håber I har mange, mange gode år forude...

    ReplyDelete
  3. Tillykke med dagen, hvor er det smukt :)

    ReplyDelete
  4. Hvor er det dejligt at høre, hjertelig tillykke med dagen. Jeg ønsker jer mange, gode år sammen.

    ReplyDelete
  5. Tak for jeres søde kommentarer allesammen. Vi havde en rigtig hyggelig dag. Stille og rolig, men med supergod mad på den lokale Fine Japanese Dining restaurent. Rigtig hyggeligt.

    ReplyDelete