13 Aug 2013

3 years

Believe it or not it's 3 years ago I wrote my first post, entered the blog world and opened Balles Bazaar.

I had been following craft blogs for a while. The reading inspired me and I found myself re- united with the pleasure of creating. At took me some months and a coaching session to actually get started. I was worried that showing off my passion for crafting would jeopardize my professionalism in my work life.

Some of you might find it an odd thought, but it was that fear of others perception of my that fir a while held back my blog debut. Three years have passed. i haven't seen any negative impacts of hosting Balles Bazaar - on the contrary. In my work life I have made relations because of my crafting. That was an unexpected positive consequence which I highly appreciate.


During these years I have finished more projects than expected. I have enjoyed the pleasure the craft process gives me and foremost I have made some new and exciting friendships and connections with like minded people. 

Thank you all for the constant flow of inspiration. Thank you for your comments. Everyone of them is a treasure. Thank you for the time you spend reading posts about my craft experiments and my humble life. Thank you from following me from Denmark to Australia and welcome to new readers from across the world. 

I'm so grateful for the positive impact the blog community has had on my life and a give away to show my appreciation would be appropriate. I'm just struggling to find the time. You have to be patient with me, please. Suddenly it will be announced. 

In the meantime you have to do with my appreciation of you being there on the other side of the screen. Thanks. 


Tænk sig, det er i dag tre år siden jeg postede mit første indlæg på Balles Bazar og dermed trådte ind i den forunderligere blog verden. 

Inden da havde jeg interesseret fulgt med i forskellige blogs. De fleste omkring håndarbejde og en lyst til selv at være med øgedes dag for dag. Først adskillige måneder senere sprang jeg ud. 
Jeg blev holdt tilbage af frygten for at det at offentlig skilte med sin passion og interesse for håndarbejde ville skade mit professionelle omdømme i arbejdslivet. Det var dog en ubegrundet frygt. Jeg har ikke oplevet negativitet på baggrund af bloggen. Nærmere tværtimod. Krea interessen har givet mange nye relationer også på arbejdspladsen. Det tilfører faktisk en ekstra dimension. 

Nu er det så tre år siden jeg håbede I bød mig velkommen og tak, det har I gjort. I løbet af disse tre år har jeg fået lavet meget mere end jeg tidligere gjorde. Jeg er fascineret af al den kreativitet der blomstrer i blog land. Jeg befinder mig i en konstant strøm af inspiration (på godt og ondt). jeg er så glad for at dele og dyrke min interesse med ligesindede og så er jeg bare dybt taknemmelig får de venskaber jeg har knyttet.


Tusind Tak fordi I har lyst til læse om mine hverdagstrivialiteter og små krea projekter. Tak fordi I er fulgt med her over på den anden side af jorden. Tak for jeres søde og deltagende kommentarer. Jeg kan ikke i ord beskrive hvor meget det betyder at høre fra jer. 

Jeg er så dybt taknemmelig for at I vil bruge en bid af jeres kostbare tid her hos mig. Af hjertet tak. 

Jeg burde selvfølgelig fejre dagen og udtrykke min taknemmelighed med en give away. Tid er bare en mangelvare i øjeblikket, så I må have lidt tålmodighed med mig. Men pludselig en dag er den der (nogen ønsker?).

Indtil da må I nøjes med min dybfølte tak fordi I er der, derude på den anden side af skærmen. 

12 comments:

  1. Jeg følger gerne med, i din herlige blog, og forundres indimellem over den forskel som er på årstider, Danmark /Australien, men så hyggeligt. Du syede nogle lækre bokse/tasker på et tidspunkt, dem gad jeg da godt se i en giweavay

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak for din kommentar og ønske. Nu har jeg en rigtig god fornemmelse for hvad jeg skal lave i weekenden.

      Delete
  2. Det er en fornøjelse at følge med i din blog, se dit strik og følge livet Down Under

    ReplyDelete
  3. Tillykke med 3-årsdagen. Jeg synes at det er rigtig hyggeligt at følge dig - dit liv og kreativiteter....

    ReplyDelete
  4. Det er vi, og hjertelig tillykke med de 3 år ;0)

    ReplyDelete
  5. Det er en forunderlig verden :)
    Tillykke med de første tre år. Jeg glæder mig til at læse med de næste mange af slagsen.

    ReplyDelete
  6. Det er os (=mig) der takker . Det er både spændende og hyggeligt at følge din blog - og den er bestemt ikke blevet ringere af, at I er flyttet 'down under' . Tillykke med de første 3 år - glæder mig til at følge med i de næste :o)

    ReplyDelete
  7. Tillykke med 3-års dagen - jeg følger med stor glæde din blog, det har været en fornøjelse at få lov at følge dig og din familie ud i den store verden.

    ReplyDelete
  8. Jeg melder mig under fanerne af de andre kommentarer. Det er rigtig hyggeligt at følge din blog og beskrivelser af livet på den anden side af jorden. Held og lykke fremover
    Kh Helle
    (Har du fundet knap-butikken ?)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, Helle. Ja, jeg har fundet knap butikken. Godt gemt af vejen i en lille gyde i The Rocks ligger den. En Alladins hule udi knapper. Det må jeg da vist hellere skrive en lille historie om.
      Tak for tippet.

      Delete
  9. Tusind tak for jeres sæde kommentarer. Vi fejrede dagen med et glas rødvin og ønskede bazaaren tillykke. Dejligt at I har kyst til at følge med.

    ReplyDelete
  10. Congrats on reaching 3 years - it goes quickly but it's still a big achievement, so many bloggers run out of steam. And it wasn't until I started blogging that I realized how many projects I finish, it's far more than I expected too

    ReplyDelete