29 Jan 2011

Weekendudsigter

Ahh - hjemme igen. Det er nu dejligt.
Huset er fyldt op med stearinlys, manden og yngstesønnen klarer ugehandleren, og om lidt skal der koges og brases i køkkenet  - svensk pølseret (har vist aldrig haft noget med Sverige at gøre, men er én af børnenes favoritter) - som i dagens anledning bliver til tv-dinner. Vi skal jo både følge med i Disney sjov og så selvfølgelig i håndboldkampen.

Weekendudsigten lyder på:

  • ærmet der påtvinger sig opmærksomhed for færdiggørelse (der henvises til min "næsten-færdige-jakke", hvis nogen synes det lyder lidt kryptisk)
  • en nederdel som skal justeres (forklaring følger)
  • vennebesøg lørdag aften 
  • stearinlys, nybagt brød, middagssøvn, ild i pejsen og fladen ud. 
Jow, jow det bliver en skøn weekend. 

Apropos min nederdel. Stoffet er smukt, let glittrende lilla i bunden med grønne bomber, og pasformen er perfekt - men den klæber til benene og små fibre fra det glittrende lilla kradser. Der er ingen vej uden om. Jeg må sætte foer i.
Når det er sket, bliver nederdelen én af mine favoritter til job-garderoben. 


Ja, ja - de svenske pølser kalder. 
God aften og pøj-pøj til håndbold drengene. 

2 comments:

  1. Smuk nederdel. Måske man kunne bruge en "gammeldags" underkjole/nederdel i tyndt glat stof, så slippper du for at sætte for i.
    -Mette :)

    ReplyDelete
  2. Hej Mette. Tak for tippet. Det havde jeg slet ikke tænkt på. Det kan være en idé til andre nederdele/kjoler der trænger til lidt glid. Foret var nu enkelt at sætte i, så nu er nederdelen klar til at komme ud i Verden igen.
    Jane :)

    ReplyDelete