4 Sept 2011

Oprydningssalg

Jeg har ryddet op i klædeskabene. Af en eller anden mærkelig grund er de blevet propfyldt med tøj, samtidig med at jeg ikke har noget at tage på !!!

En jakke/frakke/trøje og en hjemmestrikket trøje sætter jeg til salg her i bazaaren - absolut gode sager til fornuftige priser.

Trøjen har jeg strikket i Silke Tweet i en smuk dybgrå - næsten sort farve, med multifarvede nister.  Let, varm og behagelig og super flot med rundt bærestykke, læderknapper og krave. Desværre er den blevet for stor til mig. Den kan blive din for 250,-




Den anden Goddie er denne uldjakke/frakke/trøje fra Lysgaard. Skønne hæklede detaljer på krave og ved lommerne. Størrelse M ca. str 40. God pasform og flot silhuet. Lige til at smyge sig i, når efteråret for alvor banker på døren.
Prisen for denne skønhed er 300,-

Skriv en kommentar eller send en email til jane@ballenet.dk hvis du er interesseret.

No comments:

Post a Comment